365 dagar

Den 5 juni 2011 tog jag färjan över sundet till helsingör. Jag lämnade Sverige för att ge mig ut på ett nytt äventyr. Som jag fortfarande är ute på. Vad har jag gjort de senaste 365 dagarna? Vad har jag sett, besökt, upplevt? Vilka nya erfarenheter och bekanskaper? Svar: Mycket och många.
Camp. Set up. Woodys. Supervisor. Nicola. Amy W. Louise. Erin. Jess. VP. Captain America. Mongolian Barbeque. Roadtrip. Vegas. Disneyland. Jennifer. San Diego. Seaworld. San Fran. Golden Gate. Solvagn. Fiji. Dykcert. Hajar. Brisbane. BHA. Mount Beauty. Packtrip. Mount Fainter. Swags. Gen. Flo. Nathan. Marieke. Lin. Clay. Julia. Climbing. Mount Buffalo. Rodeo. Sydney. New Years. Lorne. Melbourne. Guy. Luke. Australia Day. Cassidy. Maddie. Benalla. Caroline. Mick. William. Eadie. George. Sydney. Brisbane. Rodeo. Surfers. Crilley. Movieworld. Wetn'Wild.  The Avengers. Byron Bay. Port Maquarie. Brewery. Sydney. Trains. Palm Cove. The great barrier reef. Diving. Nemo.

Bland annat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0