Veckan..

Jag vet knappt var jag ska börja! Det har hänt lite sedan sist! Det viktigaste är väl att Micke och Strutsen gått och gift sig! Grattis. Tänkte jag ska slänga upp lite bilder från dagen inom kort. Det var i alla fall mycket mycket trevligt och kul.

Annars så har jag spenderat en hel del tid vandrades omkring i klädbutiker sökandes efter den perfekta koftan. Som tydligen inte existerar. Just nu känns det som att jag har löjligt lite vinterkläder. Hur ska jag klara mig?

Jag har precis checkat in till min kommande englandsresa och skrivit ut boarding pass. Imorgon blir det till att packa och fixa färje-och-tåg-biljett. Kollade precis upp när jag måste ge mig på kas på tisdag. 06.31 ska jag ta bussen. Ingen kul tid.

Jag har varit på bio i veckan. Såg först Flickan som lekte med elden tillsammans med pappa. Den var mycket bra. Dock så minns jag ju löjligt mycket. Och i tisdags såg jag och Annie Upp. Blev väldigt positivt överraskad. Trodde den skulle vara sådär men det var rätt rolig. Och söt. Framför allt söt.

I fredags åkte jag till Röstånga Mölle Skafferi tillsammans med tjejerna. En väldigt trevligt dag! Supermysigt.

Jag måste gå...

Kommentarer
Postat av: Dessi

Mysigt! Jag köpte den perfekta koftan igår, på Zäta på Familia! Supersnygg! Den är från Vero Modas sortiment... Jag har också löjligt lite vinterkläder :( Och sommarkläder :( Bara massa hundkläder.

2009-10-26 @ 15:50:57
URL: http://www.desireeochvarlden.blogspot.com
Postat av: Leonard

Hej! Förlåt igen att jag inte svarat på alla kommentarer, men jag är fortfarande sjuk så jag har helt enkelt inte orkat gå igenom alla och svara.



Jag hoppas i alla fall att allt är bra med dig, och att du får en trevlig vecka :)



Leonard

2009-12-14 @ 20:41:07
URL: http://trierer.blogg.se/
Postat av: Leonard

Hej! Tyvärr har jag varit dålig på att svara på kommentarer igen, men jag har varit hos släktingar och firat så jag har inte prioriterat datorn de senaste dagarna!



Hoppas i alla fall att allt är bra med dig, och passar på att önska dig ett gott nytt år redan nu! :)



Leonard

2009-12-30 @ 18:44:40
URL: http://trierer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0