Ullared

Så typiskt. Jag hade 10 minuter över innan Greys Anatomy börjar och tänkte passa på att uppdatera bloggen för en gångs skull, det var ju ett tag sedan sist. Då får blogg.se för sig att ta 5 minuter på sig för att komma in på sidan och att logga in.

Anyway. Ullared. I måndags. Mamma, Annie, Anna och jag. Många saker. Många saker jag ville ha. Många, många saker jag ville ha. Fick slå mig själv på fingrarna. Fy, Bella, du får inte köpa allt du ser. Fick be mamma, Annie och Anna att ta mig därifrån. Speciellt från nedanvåningen. Snacka om habegär. Lyckades dock hålla mig från att handla allt för mycket. Slutsumma: 1503 kronor. Inte så farligt. Tvärtom riktigt bra. Är stolt över mig själv. Fick med mig några riktigt bra klipp hem. Vad sägs om trosa och behå för 100 kr? Niveas ansiktsmasker för 7 kr? Inlägg till högklackade skor för 7 kr?

Shit, Greys har börjat. Ursäkta.


Ullared. En fara för plånboken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0