Sömn och sånt

Jag förstår inte varför just den här sidan ska vara så seg. Internet är ju snabbt annars!

Just nu är jag oerhört trött. Har inte sovit ordentligt de senaste nätterna. Har gått och lagt mig tidigt och sedan bara vridit och vänt på mig i två, tre timmar. Och jag blir så seg när jag inte sover tillräckligt. Inte alls bra. Snart är det helg dock, ska bli riktigt skönt!

Har inte gjort något särskilt idag. Körde och handlade när jag kom hem. Skulle köpa kalkonfilé på city gross, det tog en evighet för det var JÄTTELÅNG kö. Var supersur när jag kom hem. Tänkte att jag skulle lyssna på Din Gata med Saman och Cynthia när jag lagade mat men hittade inte P3 på radion i köket. Med hjälp från Annie och pappa fick jag till slut fram kanalen. Då var det två minuter kvar. Efter jag gjort i ordning maten (kycklingspett med zucchini, paprika, lök, champinjoner med pommes, dip och guacamole) la jag mig på golvet en stund. Sen orkade jag inte resa mig.

Telia står och hackar i bakgrunden. Vad är det med digitalboxar egentligen? Vi har lämnat in vår Digialty box på service hos Audio Video. Igen! Hoppas det inte tar 3 månader den här gången. Då blir vi inte så glada.



Saman och Cynthia från din gata i P3.
Mitt favoritprogram just nu.


Kommentarer
Postat av: Dessi

Ja, det är bra. P3 är superbra!

2009-10-09 @ 21:25:17
URL: http://www.desireeochvarlden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0