Jag kan inte riktigt bestämma mig...

Jag behöver köpa en ny mobil. Displayen på min nuvarande har börjat krångla samt mellanslagsknappen. Och så har jag en längre tid irriterat mig på avsaknaden av en svensk ordbok. Så nu har jag börjat se mig omkring efter en ny. Har fastnat för två stycken, Samsung 5230 och Sony Ericsson t700. Jag kan dock inte riktigt bestämma mig. Prisskillnaden? Närmast obefintlig, t700 kostar 50 kronor med med samma tillbehör (hörlurar, minneskort). Jag vet inte. Vilken hade ni valt?





Kommentarer
Postat av: Tina

Jag hade def valt Samsung. Sony Ericsson suger. Dessutom är Samsungen du valt ut en touch, så knapparna lär ju inte krångla på den :)

2009-10-11 @ 20:51:17
URL: http://reasoning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0