Helgen

Det har blivit lite shopping i helgen! Var inte alls meningen men när jag åkte till skopunkten lyckades jag ändå komma hem med 2,5 par skor bland annat dessa guldfärgade pumps som jag delar med Annie!


Var på Väla idag med tjejerna. Känner att jag hade behövt lite snygga koftor men hittar minsann inga. Hittade ingen BH på H&M idag som jag ville ha men igår kom jag minsann hem med 2 behås och x antal trosor. Jag tycker mycket om rea, det är alltid kul att hitta fynd!

Annars så har det varit rätt lugnt. Har sovit länge om dagarna, varit väldigt skönt för det har jag behövt. Imorgon är det måndag igen och upp tidigt. När det fortfarande är mörkt...


Kommentarer
Postat av: Leonard

Hej! Hoppas att allt är bra med dig?



Har lagt upp en "music award" show på bloggen, där du får chansen att rösta på din favorit, rösta gärna! :)



Ha en jättebra kväll! :)



Leonard

2009-10-12 @ 18:58:55
URL: http://trierer.blogg.se/
Postat av: Leonard

Hej! Hoppas att allt är bra med dig?



Har lagt upp en "music award" show på bloggen, där du får chansen att rösta på din favorit, rösta gärna! :)



Ha en jättebra kväll! :)



Leonard

2009-10-12 @ 18:59:22
URL: http://trierer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0