Fredag

Jag ringde nyss till Amelia för att fråga varför jag inte fått min tidning. Han sa att de skulle skicka en ny. Snabb och enkelt. Jag tycker om bra service.

Det har varit mycket fint väder idag. En perfekt höstdag. Soligt och kyligt. Men väldigt skönt. Dock så närmar sig tiden för fingervantar. För jag frös idag.

Det är så skönt att det är fredagseftermiddag. Hela den här veckan har det varit jättejobbigt att gå upp. Jag vet varför. Det är på grund av mörkret och månen.

Vad ska ni göra ikväll? Själv tänkte jag slå mig ner framför Morden i Midsomer och hoppas att det är ett avsnitt jag inte sett.


Inte den syn jag vill mötas av när jag går upp.


Kommentarer
Postat av: Dessi

Träna agility med Aron! Puss!

2009-10-09 @ 17:26:08
URL: http://www.desireeochvarlden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0