Stackars Edie

Har varit med mamma i Landskrona idag. Sune också för den delen (hmm, det ser inte rätt ut!) för det var han som skulle ställas ut, inte jag. Tog inte så värst lång tid idag, så det var inte så himla trist. Mamma och pappa åker till Danmark imorgon, ska vara borta tills på söndag. De tar Felicia och Sune med sig (för det är ju de som ska ställas ut, inte mamma och pappa) så det blir bara jag och Minus i helgen. Och Annie, om hon behagar att komma hem från Lund. Vet faktiskt inte riktigt vad hon har för planer. Jag hade glömt att hon skulle åka bort igår, så jag tog fram en bit lax till henne. Men den kommer Tina och äter upp idag, för vi struntade i laxen igår och gick till Burger King. Så idag blir det grillad lax med varma rotfrukter, för dem som tycker om det. För mig blir det en liten bit gris och lite pommes med grönsallad.

Jag trodde verkligen inte att Edie skulle dö i Desperate Housewifes i tisdags. Tyckte inte alls om att hon dog, hon var ju på väg att avslöja Dave. Jag gillar Edie, lite fart och fläkt bidrog hon med till serien. Så syndigt skamlös. Trist. Nu håller jag tummarna för Izzie i Greys Anatomy. Dör hon blir jag skyldig Annie 5 kronor.


Kommentarer
Postat av: Dessi

Jag tror Izzie dör... För det har talats om länge att Katherine Heigl är otrevlig mot sina motskådespelare...

2009-05-21 @ 20:00:00
URL: http://dezzys.blogg.se/
Postat av: Tina

Ja, det är tråkigt att Edie dog. Jag började precis gilla henne. Jag tror också att Izzie kommer dö... Jag läste att skaparen Shonda Rhimes skulle vara sur på Katherine för hon sagt att de inte gjorde hennes karaktär tillräckligt intressant. Vi får se vad som händer... men 5 kronor är ju inte så mycket.

2009-05-22 @ 21:22:48
URL: http://reasoning.blogg.se/
Postat av: Tina

Fast jag tror inte att hon dör i denna säsongen... Nästa kanske ;)

2009-05-22 @ 21:26:03
URL: http://reasoning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0