It's my birthday!

Blev väldigt positivt överraskad när jag loggade in på facebook och hade 23 birthday wishes från vänner runt jordklotet!

Annars så känns det ganska konstigt att det är ett helt år sedan min senaste födelsedag. Då hoppade jag bungy från Auckland Bridge, en present från mina tjejkompisar. På fredag kommer flickorna hit och vi ska äta något gott och kanske se någon film eller så. Och någon gång i helgen kommer mormor och morfar och systrarna. Får lite paket då hoppas jag. Fast jag har fått  presenter idag också. Alldeles nyss fick jag Abba Singstar av mamma och pappa! Och så har jag fått pengar till England! Det har varit en bra dag.

Tiden går alldeles för fort.

Kommentarer
Postat av: Tina

när ska du till england?

2009-05-07 @ 16:09:50
URL: http://reasoning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0