I'm so lonely

Mamma och pappa är i Danmark med Sune och Felicia och Annie är hos en kompis så nu är det bara Minus och jag hemma. Det är faktiskt lite ensamt, en lördagskväll själv i vårt hus. Det händer inte ofta. Sitter och kollar på Robison just nu, har lånat pappas lilla data. Igår kväll hade jag och Annie ett filmmaraton. Det var lite jobbigt när klockan började närma sig två och sista filmen fick jag verkligen kämpa mig igenom. Såg Drömkåken, Underbara Älskade, Ringaren i Notre Dame och Se upp för dårarna. Minus var duktig imorse. Jag lämnade min dörr på glänt och grinden till trappan öppen så han kunde gå ner när han ville. Klockan 7.25 kände jag att han hoppade ner från min säng och då sprang han ner och ville ha mat. Sen så gick vi och la oss igen och sov så gott. Nu ligger han brevid mig och vilar. Han har varit lite klängig idag.

Kommentarer
Postat av: also lonely

you could always get in contact with your boyfriend?!!?!? ?:p

2009-06-01 @ 12:22:28
Postat av: P.Martin

Vi är hemma!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-06-03 @ 20:58:06
Postat av: Tina

du kan väl inte fortfarande vara lonely??

2009-06-09 @ 19:19:29
URL: http://reasoning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0