Eurovision

Det var ju total utklassning av Norge igår. Väldigt uppenbart väldigt tidigt vem som skulle kamma hem segern. Helt okej för min del. Jag ville dock att Island skulle vinna, jag tyckte hon var jätteduktig. Det var ganska många väldigt dåliga bidrag med igår, trots att så många har försvunnit i semifinaler. Sverige till exempel. Gräsligt tycker jag. Finland, Turkiet, Spanien, Ryssland, Estland, Moldavien, Frankrike tyckte jag inget vidare om. Det var inte många jag tyckte om direkt. Förutom Island var Storbritanien bra. Och? Minns inte fler. Azerbadjan var helt okej. Resten har jag glömt.




Vinnaren

Kommentarer
Postat av: Leonard

Hej! Har frågestund på min blogg nu, fråga vad du vill! :)



Trevlig kväll!



Leonard

2009-05-17 @ 20:04:28
URL: http://trierer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0