Lite blandat

Just nu sitter jag och håller på att lägga in Brödraskapet av Robin Young på min Ipod. Har velat läsa den ett tag men det har inte blivit av än. Får se om jag kommer att finna lite tid till den. Det är så praktiskt att lyssna när man inte orkar koncerntrera sig. Nu när jag var iväg lyssnade jag på Levande bränd av Souad. Den var riktigt bra!

 


Hade en jättetrevlig dag igår med tjejerna. Anna ska till Tanzania om ett par dagar så vi sade hejdå igår.Var först hemma hos Hooman på fest och sen så gick vi till Hampan ett tag innan jag körde Camilla hem medan Anna och Julia drog till tivoli.





Idag har jag och mamma varit på Väla och handlat kläder till henne. Varit på Maxi och handlat lite mat också så att jag har ngt att äta nu ett tag framöver. Ska upp tidigt imorgon för att jobba på Posten igen. Har ju missat ett par dagar nu när jag har varit sjuk. Hoppas det går bra. 
 

Kommentarer
Postat av: Tina

Hooman! Hur känner du honom???

2009-07-06 @ 21:16:11
URL: http://reasoning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0