På sista tiden

Jag hade det väldigt bra i England. Väldigt, väldigt bra. Ville egentligen inte alls åka hem. Men det var ändå skönt för att det var lagom till att jag fick feber och halsont. Har haft ett par jobbiga dagar, mår fortfarande inte 100. Värmen hjäper inte heller direkt. Det är inte så bekvämt att bo på södersidan nu, det blir alldeles för varmt. Vill flytta tillbaka till norr. Det har varit vädligt fint väder ett tag nu, både här och i England. Jag har varit en duktig flicka som smörjt in mig ordentligt med solkräm. Man har ju lärt sig sin läxa. Ska träffa tjejerna ikväll tror jag. Anna åker ju till Tanzania om ett par dagar för att volontärarbeta i 6 veckor. Kommer att sakna henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0