En uppdatering

Jag har varit alldeles för trött för att sätta mig vid datan för att skriva en snutt. Det har varit långa dagar på Posten och jag har helt enkelt inte orkat. Och det har väl inte hänt överdrivet mycket heller. Det viktigaste är ju att Strutsen har fått barn. Ska nog få träffa lilla Alexander imorgon. Annars så kan jag inte komma på så mycket mer. Var på bio med pappa förra helgen och såg Änglar och demoner. Den stämde bra med boken tyckte jag. Visste ju redan från början vem "the bad guy" var så jag satt ju bara och väntade på att de skulle avslöja det. Vilket de väntade med till allra sista sekunden. Men den var bra gjord i alla fall.


Kommentarer
Postat av: pelle

så du jobbar på posten? vad roligt! hur är det där?

2009-07-21 @ 23:43:48
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0