Vetrinären

Tillbringade mer än tre timmar hos vetrinären idag med lilla Minus. Skulle tas röntgenbilder och det var lång väntetid innan vi kom in. Både Minus, jag och pappa hann bli rejält otåliga. Visade sig att det inte hade blivit någon förändring i alla fall och Minus är ju pigg och kry. Fick plocka bort stygnen efter hans kastrering och fistel och det var han ju lovligt nöjd med, stackarn.

Tycker faktiskt Top Model 11 är lite mindre dramatisk än tidigare och jag har inte lärt mig ogilla någon allt för mycket än. Dock är ju producenterna experter på att göra en höna av en fjäder, vilket märks tydligt.



´
Lille Minus

Kommentarer
Postat av: Tina

Hur mår min lilla snuttepelle???

2009-01-15 @ 23:39:42
URL: http://reasoning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0