Pappas nya leksak!

Sitter och leker lite med pappas nya leksak framför tvn. En sån där liten minidata, Asus Eee, eller vad den heter. Är faktiskt väldigt söt och behändig! Vad skön den hade varit att ha med sig på redan eller i usa! Väger nästan ingenting och hade ju gått ner i en handväska modell större. Det är ju ingen monstermaskin men duger ju gott och väl till att surfa och skriva!



Har tittat på spåret med mamma och pappa och det gick väldigt bra för oss. 42 poäng, utan fusk, det var verkligen resor som passade oss. Brisbane, Geneve och Helsingborg!!! Fick full pott på alla brisbane frågor. Egentligen skam, skulle ju haft full pott på Helsingborgs-frågorna. Men vi kunde åtminstonde Själland, Magnus Stenbock och Henry Dunker. Dock tycker jag en sak är underlig, Surfers Paradise skulle vara den mest kända (?) staden på Gold Coast men det står ju inte ens med i atlasen (visserligen från 2001, men ändå!).

Kommentarer
Postat av: Tina

Mycket mycket behändig. Det är bara att ta den under armen o gå, väger ju ingenting! =) Det hade verkligen underlättat att ha med den till USA :) Min är ju lite större (typ dubbelt så stor), men den får följa med på mina resor ändå. Får vara en stor handväska man får ha min i .

2009-01-31 @ 10:26:43
URL: http://reasoning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0