I want to use somebody...

Oj, min förstasida på inloggningen ser inte så bra ut. Senaste objekt till antal: 4!

Just nu har både jag och Annie fått Use somebody med Kings of Leon på hjärnan. Den är ju så himla bra.

Felicia väckte mig kvart i nio imorse. Eller väckte och väckte, jag var egentligen redan vaken. Men jag fick gå ner och öppna grinden till ovanvåningen så hon blev lycklig och glad. Annie vaknade också i vevan så jag gjode scones och sen gjode vi oss i ordning för att åka en sväng till väla. Annie handlade en del, inte jag för jag har inte fått in mina pengar, dumma ica! Inte för att jag hittar så mycket ändå, gillar inte riktigt modet just nu. Pälsvästar och helpaljettklänningar är inte riktigt min grej. Funderar dock på att köra till center syd imorgon. Vill titta lite grann på Vila. Men mest av allt vill jag köpa skor.


Kommentarer
Postat av: Tina

den går "you know that i could use somebody"

2009-09-05 @ 12:09:14
URL: http://reasoning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0